divendres, de juliol 17, 2009

L'Aventura de PORT AVENTURA

Carta de denúncia a port aventura:




Bon dia,
Volia explicar el cas que ens va passar el dissabte dia 11 de juliol:
Vam anar a Port Aventura, només entrar vam pujar directament a l’atracció Furious Bacus, després de 3 hores de cua i 2 avaries, hi entrem, i quan baixem, la nostra sorpresa és que en els calaixos on ens obliguen a deixar les bosses, ja que està prohibit pujar-les a l’atracció, no hi havia res, ni claus de cotxes, ni diners, ni ulleres, ni mòbils, ni càmeres, ni res!

Vam anar a reclamar al treballador de Port Aventura que hi havia allí, i la seva resposta va ser que ell no podia fer-hi res, que la seva responsabilitat només era donar-li al botó per a que arranqués l’atracció.
Desesperats, vam anar a l’oficina d’Atenció al públic, i allí la seva primera resposta va ser , ja heu mirat als w.c.?, és a dir, el nostre cas per desgràcia ja era habitual… hi vam anar, i efectivament estaven tirades dins de les tasses de w.c., però ja no hi havia ni les càmeres, ni els mòbils, ni evidentment els diners.

La treballadora d’Atenció al públic ens va dir que no s’hi podia fer res, que no era responsabilitat del parc. Aquesta frase és molt fàcil de dir i d’emplaçar-la en tants cartellets com es vulgui, però quan contestes d’acord no és la vostra responsabilitat, doncs doneu-nos opcions per a poder portar els nostres objectes va i et contesten via automàtica:” Port Aventura disposa de consignes a l’entrada (de pago evidentment) per a poder deixar els seus objecte de valor” quan els hi repliques ah si? Llavors hem de deixar en aquesta consigna les ulleres graduades i els diners i fer tants viatges com ens siguin necessaris a cegues? En fi en aquest punt les respostes de part seva es van extingir.
Nosaltres per la nostra part, els hi vam dir que possiblement sabíem qui eren els que ens ho havien fet, i que si us plau vingués algú de seguretat privada per a poder fer una descripció i al menys no tornaria a passar-li a ningú més aquell dia. Allí no va aparèixer ningú.

Vam preguntar per les càmeres de seguretat i ens van dir que no n’hi havia. I quan vam comentar de fer una denúncia sobre les persones que possiblement ens ho havien fet, ens ho van desaconsellar, ja que si a aquestes persones els agafaven i ja s’havien desfet del que ens havien robat, serien ells qui ens podrien denunciar a nosaltres.

Al final del dia i veient com havia anat tot, vam voler fer una reclamació oficial, al demanar els fulls, va i ens donen una fulla de suggeriments, a la segona vegada de queixar-nos van treure els oficials.
En conclusió,

- La justícia de cara de qui està?

- Quina és la responsabilitat o el deure de Port aventura?

- Aquesta és la imatge de parc “familiar” que volen donar?

Afortunadament en el nostre cas, els nostres pares estaven dins del parc, i ens van poder “socórrer” i deixar-nos diners mentres no trobavem les carteres.

Per una altra banda vam trobar les bosses, i com a mínim les claus dels cotxes no ens les havien robades. Això si, les càmeres, els mòbils, i els diners en metàl·lic si que s'ho van endur.

No pretenc poder recuperar res reclamant el meu cas, només vull alertar a la gent que el parc d’atraccions Port Aventura quan es troba amb un problema la seva resposta és:
NO ES LA MEVA RESPONSABILITAT!

Si teniu opinions al respecte d'aquest tema podeu deixar comentaris.